środa, 26 listopada 2014

Wywiad z Luszys rysuje!

Wywiad z Luszys rysuje!   BLOG
Zapraszam do przeczytania wywiadu :)) 

W: Od kiedy prowadzisz bloga ? 

B: Niedługo będzie miesiąc, a dokładniej 4 grudnia :) 

W: O czym jest twój blog ? 

B: Pokazuje na nim swoje rysunki przede wszystkim, niedawno zaczęłam pokazywać etapy tworzenia moich prac, czasem daję jakieś porady dla początkujących rysowników :) Ogólnie jest o mojej pasji i dzielę się wiedzą, którą posiadam na ten temat.

W: Czyli twój blog jest głównie o rysowaniu :) Czy spotkałaś się kiedyś z hejtami na swój temat ?

B: Jest tylko o rysowaniu, jeśli ktoś szukałby na nim wzmianek o moim życiu prywatnym to na pewno sie ich nie doszuka. Nie chcę mieszkać wszystkiego w jednym miejscu bo założenie było takie, że strona będzie poświęcona mojej pasji, no i jest. A co do hejtów ...

W: Tak ...?

B: Raczej nazwałabym to konstruktywną krytyką, ponieważ wiem, że jeszcze muszę się sporo nauczyć i krytykę przyjmuję naprawdę dobrze, można powiedzieć, że jeszcze bardziej się mobilizuję.

W: :) A czy twoje rysunki podobają się tobie ? Czy raczej patrzysz na nie okiem krytyka ?

B: Moje rysunki rzadko kiedy mi się podobają, jestem strasznie surowa wobec siebie i zawsze znajdę coś co mi się w nich nie podoba kiedy inni je chwalą :>

W: A ile czasu zajmuję ci narysowanie takiego rysunku ? 

B: Jejku, to zależy od tego jak bardzo jest skomplikowany, czasem gdy rysuję postacie typowo komiksowe czy baśniowe zajmuję mi to godzinę, maksymalnie dwie. A z drugiej strony nad ostatnim portretem siedziałam 13 godzin.

W: To bardzo dużo czasu ... Nie sądzisz czasem, że tracisz na to czas ? 

B: Jeśli kocha się coś robić to czas nie odgrywa jakiejś ważniejszej roli, w końcu  szczęśliwi czasu nie liczą :3 A na realizowanie swojej pasji nigdy nie traci się czasu tylko zyskuje nowe umiejętności :) 

W: Siedzisz czasem po nocach nad rysunkiem czy robisz to w wolnym czasie ? 

B: Zawsze siedzę po nocach, po prostu w dzień mi to nie idzie bo nie ma takiego spokoju. Pamiętam jak kiedyś mama kazała mi sie położyć spać bo była 1 w nocy i rysowałam w łóżku podświetlając rysunek telefonem :D

W: Hah :p A czy twoje rysunki zawsze są zaplanowane ? Czy czasem kiedy masz wszystkiego dość siadasz i po prostu rysujesz ? 

B: Czasem planuję sobie, że konkretnego dnia coś narysuje, w większości ze względu na prowadzenie bloga bo nie chcę mieć żadnych zaległości. A tak na co dzień to bazgram po zeszycie bo się nudzę :p

W: To chyba było by na tyle dziękuje <3 

B: Nie ma problemu :) 



Moje zdanie: Luszys bardzo ładnie rysuję i jest bardzo miłą osobą :) Warto obserwować jej bloga i być na bieżąco z jej rysunkami, ponieważ są tego warte ! Powodzenia .

B- blogerka/bloger
W- wywiady (ja)

Julgga ;*

7 komentarzy:

  1. super wywiad! ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;*
      Ja już obserwuję teraz twoja kolej !

      Usuń
  2. wow 13 godzin nad portretem sporo! :)
    ciekawy wywiad
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow! Dziewczyna ma niesamowity talent :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale spoko pomysł z tymi wywiadem!
    Zapraszam na mój blog: kreatywnakreatyfka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki temu wywiadowi poznałam właśnie ten super blog <3
    Luszys rysuje- uwieeelbiam ,3

    mój blog -http://nutelloporadnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń