niedziela, 30 listopada 2014

Wywiad z Kariną Muchą

Wywiad z Kariną Muchą    BLOG
Zapraszam do czytania :))

W: Kiedy założyłaś bloga ? 
 
B: Blog powstał dokładnie 19 marca 2013r. 

W: Mhm . O czym jest twój blog ? :)
 
B: Tematyką bloga jest moda :))

W: Sama dopasowujesz ciuchy czy wzorujesz się na kimś ? 

B: Owszem, sama. Ubieram się tak, żebym przede wszystkim ja była zadowolona. Od czasu do czasu przeglądam stronki z inspiracjami, każdemu czasami brak weny :d

W: Od dzieciństwa interesujesz się modą ? 

B: Przyznam, że od małego interesowało mnie to co mam na sobie, lubiłam dobrze wyglądać, ale nie wiedziałam jeszcze, że zwiążę się tak z modą:) 

W: Czy twoi znajomi szukają u ciebie porad modowych ?

B: Tak zdarza się, że mówią do mnie: "Kari, a to będzie do tego pasować ?" 

W: Heh :p A teraz ostatnie pytanie ... Ile czasu zajmuję ci przygotowanie się do sesji ? 

B:To zależy czy są to zdjęcia na białej ścianie czy wychodzę gdzieś z przyjaciółkami:) ale przyznam, że nie długo, 20 minut w zwyczajności wystarczy hah:)

W: Mhm :p W takim razie dziękuje za wywiad.

B: Ja również dziękuje :) 
Moje zdanie:  Karina ma naprawdę świetny gust ! Polecam serdecznie jej bloga. Jest naprawdę miłą osóbką :)

B- blogerka/bloger 
W- wywiady (ja)

/ Julgga ;*
 









3 komentarze:

  1. Bardzo fajne masz te wywiady!
    Może obs za obs?
    Ciekawy blog!
    Zapraszam do mnie : kreatywnakreatyfka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie ;*
      Jasne ja już obserwuję ;) Teraz ty .

      Usuń
  2. Chętnie sama zrobiłabym z tobą coś takiego!
    Daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń